Re: Wyjscia z przodu obudowy ?

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 00:27:28 MET

będąc chyba na haju Ania <asdf_at_wp.pl> , nie umiejąc krzyczeć wystarczająco
głośno, napisał(a)
> Witam, Posiadam obudowe z wyjsciami z przodu: UBS Audio itp. ale w
> zestawie niebylo kabelkow do przeniesienia z tylu, do przodu tych wyjsc.
> Czy sa w sprzedarzy takie przejsciowki i jak to sie dokladnie nazywa ??

Gniazda USB mają kable w środku i jeśli firma montująca je podłączyła do
płyty głównej, to działają, chyba, że zrobiła to źle. Co do audio, to nie
pamiętam. Raz się z tym spotkałem u klienta, ale to nie było przedmniotem
mojej wizyty

--
-----Piotr K.