Re: Komp do programu ANSYS?

Autor: DSP (komodorowiec_at_poczta.fmSPAM)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 23:54:08 MET

Użytkownik "Wojciech ( no spam )" <cgi_at_no_spam.interia.pl> napisał w
wiadomości news:btkl9e$4bi$1_at_atlantis.news.tpi.pl...
> w wiadomości: btk0jk$nob$1_at_atlantis.news.tpi.pl , użyszkodnik " DSP "
> podając adres komodorowiec_at_poczta.fmSPAM spłodził co następuje:

> Ten program to staruszek bedzie chodzil na wszystkim powyżej zwyklego
> pentium

Ja powiem tak: usłyszałem prośbę + tylko nazwa programu (nie wersję) i
dlatego pytam się was. A ten link to tylko przykładowy. Nie dotarłem do
niczego innego bo w rzeczywistości sam nie wiedziałem czego szukam. Może są
nowsze wersje tego programu i może chodzą o wiele szybciej uruchomione na
jakiejś tam danej konfiguracji kompa.