Re: Ktora drukarka ma atrament wymieniany razem z glowica ?

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 23:55:04 MET

będąc chyba na haju Coin <coen_at_interia.pl> , nie umiejąc krzyczeć
wystarczająco głośno, napisał(a)
> atramentem)
> >

> No wlasnie o taki przedzial cenowy mi chodzi. Ale jaki model drukarki ?
> Glownie o ta informacje mi chodzi ;)
>
> Pozdrawiam
> Coin
Na tych nowych 4-cyfrowych HPkach się nie wyznaję, kiedyś wszystko było
prostsze,
-seria 3xx i 4xx - badziew
-seria 5xx (później 6xx) ok
-seria 8xx (- // - 9xx) super
i im wyższe xx tym szybsza i lepsza w swojej klasie.
Ja mam 930 i jadę na Active Jet (kolor ok 50 -60 w hurtowni, w Hypernovej
podobne ceny, tylko innej firmy) - min. inne odcienie kolorów (cieplejsze)
niż w oryginalce (jeśli nie masz tego samego wydruku z oryg. i Activa, żeby
porównać, to nie do zauważenia)
Pojawiły się też w niezłych cenach kombajny (druk, fax, scan i xero) 600 -
1000. Co prawda zwolennikiem tychże nie jestem, ale z braku kasy na kupienie
wszystkiego osobno i miejsca na biurku, jest to jakieś rozwiązanie. Jeśli
zaś chodzi o typową drukarkę, to kup coś po środku, jeśli nie będziesz
drukował przemysłowo.Warto też zajrzeć na stronę HP. Aha! i nie daj się
wpuścić w Lexmarka czy Canona - jaka cena, taka jakość, możliwości etc.

--
-----Piotr K.