Re: Hełmy wirtualne...

Autor: Olo (jm500_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 19:28:10 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Znalazlem cos takiego na allegro... koles chce 290zl.
> Czy to w ogole ma sens i jak dziala..warto sie zastanawiac czy lepiej
> okulary 3D kupic a takimi hełmami glowy nie zawracac..kiedys bylo o tym
> glosno a teraz cisza..
> Jest ktos w temacie?

Nie wiem jak widzi się obraz w tym hełmie, ja mam od kilku tygodni okulary
3D, można powiedzieć że rewelacja jak za cenę 125 zł nowe - 2 lata
gwarancji), co prawda nie wszystkich grach jest cacy, ale na większości jest
OK. Ale aby był dobry, nie drgający obraz potrzebny jest w miarę dobry
monitor tzn. na danej rozdzielczości obrazu musi chodzić z częstotliwością
co najmniej 100 Hz, im wyższa częstotliwość tym lepsza jakość uzyskiwanego
obrazu 3D, efekt 3D działa na wszystkich grach, które korzystają z direct x
i open gl. Dla ciekawych jak wygląda obraz przez takie okulary to można
porównać go do przeglądarek slajdów 3d (kiedyś mówiło się na to
trójwymiarowe) z dziecinnych lat, z tym że jest ruchomy:)

Pozdrawiam
Ol