Re: Prośba do użytwkoników monitora NEC 991 SB

Autor: Baron Von Bukkake (bruneros_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 22:59:11 MET

> Generalnie czy możecie podać mi w jakich ustawieniach pracujecie ?

generalnie u mnie temperatura na 7500 daje najbardziej neutrealny efekt.
tryb rgb za bardzo cieply sie wydaje.
co do rozdzielczosci t w miare jest w 1024 x 768 w 85 hz.
na 100 hz jest mdlo i nie ostro...

a do serwisu jedzie lada dzien... siada cos i obraz lapie zaklocenia -
jaby jakis uklad od od czestotliwosci pionowej sie kaszanil.
pomaga pierdzielniecie go po budzie ale ile mozna ?

monitorek slaby niestety :-( do domu raczej.
do zawodowych zastosoan - przenigdy !

MK