Prośba do użytwkoników monitora NEC 991 SB

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 18:28:24 MET

Witam !
Od poniedziałku posiadam ten monitor i generalnie
nie jestem do końca przekonany
(przesiadłem się ze starej piętnastki, za to w pracy pracujemy na
17 lcd della stąd moze te moje dylematy)

Generalnie czy możecie podać mi w jakich ustawieniach pracujecie ?

U mnie to 1152x864 na 100 hz i do tego tryb sRGB.

Cały czas mam jednak wrażenie, że widać jakąś kratkę jakby każdy pixel z
osobna (moze to przez za duża plamkę ????)

Zalecany tryb 1280x1024 jest niestety dla mnie za mały ( a może mozna sie do
niego przyzwyczaić ??)

Caly czas w trybach ręcznych nie wiem jakie jest optymalne (do tekstu,
generalnie pół dnia siedzę w outlooku) chodzi mi tutaj ile dać KONTRAST /
JASNOŚĆ
oraz kolorki : Ile R, ile G ile B i ile dać tych K (kandeli czy jakoś tak) .
Gdyby ktoś mógł mi podać jakieś ustawienia z których jest zadowolony będę
bardzo wdzięczny.

Dla mnie biel jest albo za mało biała, albo też jak już ustawię biel na taką
jaką bym chciał to
malutkie czarne literki stają się niedostatecznie czarne i wyraźne
(operowanie kontrastem i
jasnością)

Jak narazie mam jesli nie uzywam tryby sRGB takie ustawienia kolorów:
9300 K, 96,7 Red, 97,5 Green, 93,4 blue,
brightness 34,3 %, contrast 97,5 , ale trochę mi sie wydają niewyraźne te
literki, albo już nie wiem co .

Z góry dziękuję za odpowiedź i bardzo proszę jakby ktoś miał czas o podanie
swoich parametrów.

( a może pomogła by wymiana grafiki, obecnie radeon 7500 firmy XPOWER )

Pozdrawiam
Kuba (peligroso)