Opcja w AMIBIOSie & konfig

Autor: MrRoger (mrroger_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 22:57:43 MET

Witam;
Mam pytanie do czego służy opcja w AMIBIOSie w sekcji Hardware Monitor -->
spread spectrum (wartości +-0,25%; 0,5%; 0,75%; Disable) Chcę ustawic BIOS
opytmalnie, a raczej by komputer dostał 'KOPA'. Czy użycie opcji ustawień
BIOSU na standardowe (Load Default) lub Best jest rozsądne?
Gdzie znajdę w sieci strony poświęcone konfiguracji AMIBIOSu dla komputera
średniej klasy z przeznaczeniem głównie programy, internet i muzyka?

--
MrRoger