Re: Opcja w AMIBIOSie & konfig

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 09 Jan 2004 - 12:29:05 MET

MrRoger <mrroger_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Mam pytanie do czego służy opcja w AMIBIOSie w sekcji Hardware Monitor -->
> spread spectrum (wartości +-0,25%; 0,5%; 0,75%; Disable) Chcę ustawic BIOS
> opytmalnie, a raczej by komputer dostał 'KOPA'. Czy użycie opcji ustawień
> BIOSU na standardowe (Load Default) lub Best jest rozsądne?

Ta opcja sluzy do zmniejszenia emisji zaklucen elektromagnetycznych
(podejzewam ze przez zmniejszanie stromosci sygnalow zegarowych). Jesli
pojawiaja sie u Ciebie problemy z odbiorem radio albo tv to pokombinuj z
tymi ustawieniami. Pod wzgledem wydajnosci najlepiej jest ustawic na
"Disable".
Poczytaj w intrukcji obslugi do swojej plyty, ja to tam wyczytalem.

> Gdzie znajdę w sieci strony poświęcone konfiguracji AMIBIOSu dla komputera
> średniej klasy z przeznaczeniem głównie programy, internet i muzyka?

Dokladnego adresu Ci nie podam, ale mozesz sprobowac na www.chip.pl swego
czasu mieli artykul jak konfigurowac biosa.

--
Lukasz
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku