Re: soltek SL-75FRN2-RL opinie?

Autor: SobeK (sobek555_at_o2.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:37:14 MET

Szczerze powiedziawszy, to pobieznie obejrzalem plyte, i nie zauwazylem
ktory rev. Ba, nawet nie znalazlem modelu plyty, jest tylko SOLTEK i nic
poza tym nie zauwazylem. JAk ktos wie w ktorym miejscu na tej plytce jest
napisana wersja, to niech napisze, to poszukam i z wlasnej ciekawosci
sprawdze.
Jesli chodzi o opinie, to moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Barton
2500+@3200 (magistrala 200), pamiec na dualu i najmniejszych problemow nie
ma. Plytka jest bardzo stabilna, chociaz kumpel twierdzi, ze zawiesil sie mu
kiedys ten komp, ale jakos siedze przy nim przynajmniej 6 godzin dziennie -
a czasami i po 20 i mi sie cos takiego nie zdazylo.

Pozdr
SobeK