Re: Paranoja z monitorami

Autor: yahu (yahu_at_NO_SPA_M.astercity.net)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:46:30 MET

> Chce kupic bardzo dobra 17 z idealnie plaskim kineskopem. W polowie do
pracy
> nad tekstami a w polowie do rozrywki (filmy, gry). Wypor padl na Iiyame
lub NEC
> z kineskopami Diamondtron Super Bright. Obdzwonilem wiec wszystkie sklepy
> handlujace monitorami w Kraku i slysze taka gadke "nie ma i nie bedzie".
Iiyama
> w ogole wstrzymala dostawy do Europy a NEC te monitory juz wycofal.
> Czy ktos wie co jest grane?
> Nie chce kupowac Fiutrona ani Szajsunga...

To kup Trinitrona, polecam nawet uzywana G200, mam od 4 lat i obraz w
porowanniu z 19' liyamy, ktora mam teraz tez na biorku to jest to niebo i..
szambo ?? ;-)))

Mom zdaniem tylko trinitrony sie licza niestety... dosc drogie, ale bardzo
dobre. Odwzorowanie kolorow tylko na tym monitorze mnie zadowala...

--
Pozdrawiam
Jan Domański