Re: CD-ROM a żółte papiery

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 20:20:11 MET

W swoim artykule marcus075 napisał(a):

> Asus to niech się czyma lepiej płytek głównych...

mój Asus 52x chodzi lepiej niż niejeden LG
właśnie mam kilka komputerów do naprawienia i jak instalowałem na jednym
system, to myslałem że mi łeb urwie tak zaczęło gwizdać z LG - podobny
efekt słyszałem przejeżdżając koło zakładów WSK, kiedy testowali silnik
helikoptera)

fakt, że jest to wspominany przez ciebie LG 52x, ale innych teraz nie
kupisz...

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl