Re: [MODDING] Malowanie obudowy :)

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 16:46:35 MET

Dnia 2004-01-08 16:28 użytkownik smgtom wspólnie i w porozumieniu z
klawiaturą, na szkodę grupy dyskusyjnej, nastukał:
> Wprawdzie nie wyciąłem jeszcze dziury na szybe ale zastanawiam się nad
> malowaniem jej. I pisze tego posta żeby ktoś mi doradził jak najlepiej to
> zrobić. Oczywiście najlepiej to bedzie jak będzie to wytłumaczone jak dla
> jełopów :P (to jest mój poziom :P)

Najpierw otworz okna, zeby Ci kwadratu nie zaśmierdziało. Potem biernij
se pyndzla i ino trochu farby. Mocznij tego pyndzla w puszce z farbą
(okrągłe z kolorowym, mokrym w środku) i biernij nim obudowe. I musisz
tak mlaskać po tyj obudoffie aż każdy ziomal nie bedzie widział starego
koloru na niej. To bedzie łoznaczac, ze obudowa juz cała jest w nowym
kolorze. A potym musisz tak długo czekać az bydzie mozna paluchem
dotknąć tez obudowy i paluch sie nie ubrudzi. Tera już możesz
zorganizowac ziomalzjazd zeby przyszpanować nową obudową.

Mam nadzieje, że będzie zrozumiałe ;))

--
Pozdrawiam
Paweł Konarski < kpawel >