Re: H E L P M E komputer mi sie resetuje

Autor: Tomeks (tsztelak[nospam)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 15:37:29 MET

> -------------
> Pytania:
> 1. Na jakiej podstawie twierdzisz, ze 300 W zasilacz jest zaslaby ?
> 2. DLaczego podczas przegrzewania sie procka kopm mialby sie resetowc a
nie
> wieszac jak ma w zwyczaju?

1. Na takiej ze nie wszystkie zasilacze daja stabilna moc, oraz takiej ze
czasami na nalepce jest napisna moc szczytowa, ktora zasilacz moze dac przez
bardzo krotki okres czasu.
Poza tym mialem okazje przetestowac kilka rodzajow zasilaczy, np. 300W
tracer oraz 400W ( tu nie jestem pewnien co to bylo q-tec chyba ), reagowaly
w ten wlasnie sposub ze przy obciazaniu raczyly mnie co chwila resetami.
Potem mialem 300W modcoma ktory juz nie restartowal kompa, ale brzydko
skakaly napiecia podczas obciazenia, wiec rowniez nie chcialem ryzykowac.
Wiec nie kazdy zasilacz 300W jest rowny innemu 300W'owu.
2 Przy przegrzaniu procka moga wystapic przeklamania podczas pracy systemu i
jezeli ma wlaczone restartowanie po wystapieniu bledu to sie komp grzeczenie
zrestartuje