Re: gdzie zmienic mnoznik ?

Autor: MaPia (mapia2_nospam_at_box43.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 15:44:36 MET

Użytkownik "Kamil" <dedkam_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam płytę Gigabyte Ga7-vax i procka 1700+ (thoroughbred-B, seria B0). W
> biosie jezeli zwiekszam FSB to zwieksza sie rowniez czestotliwosc PCI,
wiec
> nie moge ustawic wiecej jak 145 FSB. Czy mozliwe jest na tej płycie zmiana
> mnożnika procesora? Jezeli tak to gdzie ?
> Ile max moge podkreic tego procka na pamiecach "no name" 333 Mhz.
> Z gory dzieki za odpowiedzi

sprobuj ustawic fsb 166, ta plyta obsluguje takie procki wiec ma dzielnik
1/5 dla magistrali - cztotliwosc PCI itp zostanie normalna.
mama procka takiego jak Twoj, i na plycie Asrock K7vt4-4x chodzi 166x10.
moja plyta ma zworki.
w twojej plycie (polecam czytanie instrukcji obslugi
http://europe.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7vaxpu_e.pdf )
masz dip switch gdzie ustawiasz mnoznik. pamieci maja malo do FSB, jesli
masz 333 to na tyle pojda, najwyzej beda mialy gorsze timingi

MaPia