Re: Jakies doswiadczenia: PC Chips M810DLU ?

Autor: Marcin (fuzzyNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 15:04:06 MET

8 styczeń - dzien idealny na /spamowanie :)/,
co tez *Syco* uczynil(a) piszac:

> Model mobo jak w temacie. Zintegrowany Duron 1,3 (1900+) VGA, dzwiek, LAN.
> Do pracy biurowej wylacznie. Wazne tylko to zeby byla stabilna i
> bezproblemowa. Bedzie chodzilo na Win ME (wiem, ze chlam ale nie moj
> wybor)
> Jestem z gory wdzieczny za odpowiedzi.
>
> P.S. Mam swaidomosc ze ogolnie PC Chips to chlam, gorszy chyba nawet od
> ECS, ale wazna jest dla mnie cena plyty 333 pln + kingston 128 MB 266 za
> 95 pln to lacznie 428 pln za praktycznie calego kompa (oprocz napedow i
> budy). Pytam o ten konkretny model (albo o M810DLUE, bo rozni sie tylko
> [...]

Nie wiem czy Ci pomoge bo ja mam w pracy ECS K7SOM+ z zintegrowanym
Duronem 2000+ (czyli troche lepszy :) i reszta tak samo w integrze.
Komputer pracuje praktycznie caly czas na XP Pro (niestety ma tez tyko
128MB RAMu) i nie narzeka, bo sie nie zawiesza, nie resetuje - co dziwne
na ECS :)

--
Pozdrawiam,
  Marcin