Re: Problem z biosem

Autor: Marcin (fuzzyNOSPAM_at_konto.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 14:16:05 MET

7 styczeń - dzien idealny na /spamowanie :)/,
co tez *Dariusz Domagała* uczynil(a) piszac:

> http://www.amptron.com/html/Bios.html

Dzieki, a moze masz pomysl jak ja teraz przywrocic do zycia? jak juz
napisalem komputer sie uruchamia, testuje pamiec i tyle. Dalej nie
idzie. Nie moge wejsc do biosu, po resecie juz sie nie
uruchamia...Wiem,ze mozna hot swapowac, ale nie mam innej plyty, a nie
mam dostepu do plyt z biosami w podstawkach DIL dwurzedowych - teraz
wszystkie plyty sa juz w czterorzedowych :( Nie mam tez programatora.

--
Pozdrawiam,
  Marcin