Re: Co na to Asrock. Bylo: Problem z Creative Mouse Lite (pomocy!)

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 15:14:23 MET

> a nie myslales czy to nie jest czasem problem myszki creative? moze ona
> nie wspolpracuje z kontrolerami USB2.0?
> sprawdzales z inna myszka na USB?
..nie sprawdzalem z inna mysza na USB bo nie mam ale zdaje sie kolega Marcin
sprawdzal i bylo OK. Sprawdzalem na innym kompie z USB 1.1 i chodzila
dobrze. Zdaje sie ze ona chadza na 2.0. wywalilem juz opakowanie ale zdaje
sie ze na nim byla informacja ze ta mysz chodzi z 2.0. Caly czas twierdze ze
to problem tej myszy i tej plyty wystarczy zmienic jeden element i bedzieOK.
Chyba ze odezwie sie jakis zadowolony uzytkownik tego ukladu (ta mysz w USB+
ta plyta) to bedzie znaczylo ze cos innego w moim kompie haczy.

Pozdrawiam
Robert