Co na to Asrock. Bylo: Problem z Creative Mouse Lite (pomocy!)

Autor: Marcin (bez_maila_at_narazie.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 13:01:42 MET

"Robert" <robert_as_at_wp.pl> napisał:

Do Roberta: plyta kolezanki jest taka sama jak Twoja - K7S8X :-)

> Sprobowalem jeszcze instalki win2000 z mysza wpieta w USB
> ale niestety efekt ten sam ...na urzadzeniu HID wykrzyknik na
> zoltym tle i mysza nie startuje. (cut)
> (...) widzialem troche myszy Creativa w promocjach (...) a skoro
> Asrocki sa dosc popularne to problem pewnie sie pojawi i ktos
> wpadnie na sposob uruchomienia myszy w USB.

Wkurzylem sie i napisalem do... Asrocka ;-)) i musze ich pochwalic,
bo odpowiedzieli mi w ciagui kilku godzin! Tresc oryginalnego maila:

* * * * *
Dear Martin,

Thanks for supporting ASRock.
Please try newest BIOS 2.20 from our web site and disable the
USB 2.0 controller in the BIOS setup.
Please also try to adjust PS2_USB_PWR1 jumper to 1_2 pin.

Thanks,

ASRock
* * * * *

No coz, pomysl aktualizacji BIOSa nie bardzo mi sie podoba, a
szczegolnie po to, aby mozna wylaczyc USB 2.0 (a dokladniej
przelaczyc na USB 1.x). Niby nie mam w tym kompie urzadzen
wykorzystujacych mozliwosci wersji 2.0, ale w przyslosci moze
sie to przeciez zmienic?

Co do drugiego rozwiazania to bardzo chetnie sprobuje tyle, ze
nie wiem czy dobrze ich kumam (bo poki co, nie mam dostepu
do instrukcji od plyty). Trzeba przestawic jakis tam jumper PS2
_USB_PWR1 tak, aby piny 1 i 2 byly zwarte? Dobrze jarze? ;-)

P.S
W razie nieskutecznosci obu sposobow zawsze pozostanie nam
poczekac, az Asrock sprawdzi sobie na czym polega ten blad w
oprogramowaniu plyty i napisze odpowiedni program dla BIOS.
Niestety, chlopaki z Asrocka nie przyznali mi sie (a pytalem) czy
wiedza juz o calej sprawie :-((

--
Pozdrowienia dla wszystkich uzytkownikow plyt Asrocka i myszy
Creativa ;-) Pociesze Was - w porownaniu z uzytkownikami karty