Re: Problem z Creative Mouse Lite (pomocy!)

Autor: Robert (robert_as_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 00:19:29 MET

...te swiatelko palace sie w w myszy po wylaczeniu to zdaje sie jeszcze
Asusy maja. A co do myszy to moja miala przejsciowke w komplecie tak ze
problem nie byl zbyt wielki. Najpierw zastanawialem sie czy do czegos mi sie
ta przejsciwka przyda.. i juz sie przydala. Sprobowalem jeszcze instalki
win2000 z mysza wpieta w USB ale niestety efekt ten sam ...na urzadzeniu HID
wykrzyknik na zoltym tle i mysza nie startuje. Co do Asrocka to powiem
szczerze ze dopiero tydzien jak go podmienilem za ECSa i z LANem nie mialem
najmiejszych problemow i wogole wydaje sie byc OK. Ostatnio widzialem troche
myszy Creativa w promocjach np. w Vobisie a skoro Asrocki sa dosc popularne
to problem pewnie sie pojawi i ktos wpadnie na sposob uruchomienia myszy w
USB.

Pozdrawiam
Robert