Re: Co na to Asrock. Bylo: Problem z Creative Mouse Lite (pomocy!)

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 14:14:36 MET

> do instrukcji od plyty). Trzeba przestawic jakis tam jumper PS2
> _USB_PWR1 tak, aby piny 1 i 2 byly zwarte? Dobrze jarze? ;-)
>
> P.S
> W razie nieskutecznosci obu sposobow zawsze pozostanie nam
> poczekac, az Asrock sprawdzi sobie na czym polega ten blad w
> oprogramowaniu plyty i napisze odpowiedni program dla BIOS.
> Niestety, chlopaki z Asrocka nie przyznali mi sie (a pytalem) czy
> wiedza juz o calej sprawie :-((

Instrukcja plyty jest na stronie Asrocka. Ja juz mam wgrany nowy bios w
ktorym jest mozliwosc wylaczenia USB 2.0. Jak zewrzemy piny 1 i 2 (górna
czesc plyty z lewej strony) to przy podlaczeniu myszy przez PS/2 nie bedzie
palilo nam sie w myszy swiatelko po wylaczeniu komputera ale HID wykaze
error przy USB. Mysz przy instalce Windy (USB) jest widziana tylko przy
ustawiniu zworki na 2-3 ale po zainstalowaniu wszystkich sterownikow a
zwlaszcza po fizycznym wpieciu kabla sieciowego mysz sie natychmias wysypie.

Caly czas pozostaje problem "ta" mysz i "ta" plyta