jaka grafika? [przydługawe]

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 12:30:17 MET

Jakiś czas temu pytałem na forum o dziwną zebrę na ekranie jaka mi się
pojawia i w końcu doszedłem o co chodzi - winna była karta graficzna, a nie
monitor.
Zakłócenia, choć nie są jakieś wielkie zaczynają mnie poważnie wkurzać. I
teraz proszę o radę w doborze nowej. Zależy mi przede wszystkim na jakości
obrazu 2D i wydajności 3D, bo czasem popykać w coś sobię lubię. No i
oczywiście nie mam na to mnóstwa kasy, także nic najnowszego sobie nie
kupię. Cena - maksymalnie 350zł (chyba, że mnie przekonacie), ale najlepiej
poniżej 300.
Na razie wybrałem sobie:
- Ati Radeon 9200 128MB DDR TV-OUT SE

http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=4154495f524144454f4e5f393230305f31323853
- GeForce FX5200 8X 128MB DDR TV-OUT

http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=4745464f5243455f4658353230305f313238

Jako, że zależy mi na jakości to wolałbym Ati, ale jak te karty współpracują
z grami?
Czy taki noname'owy GforceFX5200 będzie dawał jakąś kichę w 2D?
Proszę doradźcie coś, czekam na opinię na temat tych kart, samych chipsetów
(może jakieś linki z benchmarkami) oraz wszelkie inne rady.
A może coś zupełnie innego - najlepiej z oferty Proline
http://www.proline.com.pl/shop.php?kat=Karty+graficzne