Re: jaka grafika? [przydługawe]

Autor: Chichotek (ROT13zy_at_erpuarg.jnj.cyROT13)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 13:52:42 MET

W poście poniżej Marco z premedytacją zapewne napisał(a) :

> Jako, że zależy mi na jakości to wolałbym Ati, ale jak te karty współpracują
> z grami?

Mam Radka od pol roku i jestem bardzo zadowolony, zadnych klopotow z grami,
na zadnych catalystach nie mialem problemow.

> Czy taki noname'owy GforceFX5200 będzie dawał jakąś kichę w 2D?

Nie dosc ze GFFX5200 jest slaba karta to ty jeszcze chcesz kupowac jakis
"no name"? Zastanow sie nad tym.

> Proszę doradźcie coś, czekam na opinię na temat tych kart, samych chipsetów
> (może jakieś linki z benchmarkami) oraz wszelkie inne rady.

Link do malego porownania http://tinyurl.com/yvb32 , co do rady; IMHO
lepiej kupic R9000pro lub R9100 niz te co znalazles.

--
Pozdrawiam, Chichotek         * gg:188553*
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 512mb ddr/266, BIV 40gb, WD400JB,