Re: Karta telewizyjna

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 12:33:24 MET

Użytkownik "Marco" <notrue_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Snick" <butcher_at_gold.pl> napisał w wiadomości
>
> Może masz jakieś napięcie na obudowie w kompie B? Czy komputer B jest
> podłączony książkowo, czyli kablami z bolcem do gniazdka z bolcem i
jeszcze
> poprzez Acar'a?

Z tymi kablowkami to problem.. ja najpierw pozmienialem gniazda w domu pod
komputer na te z bolcem a jak potem zobaczyle ze nawet TV-out iskrzy bo
gryzie sie z kablowka to zrezygnowalem z bolca i jest OK. Listwy podobno
zabezpieczaja przed przepieciami nawet w przypadku braku bolca a
przynajmniej teraz nic nie iskrzy i w glosnikach nie burczy.

Pozdrawiam
Robert