Re: H E L P M E komputer mi sie resetuje

Autor: Bogdan S (bogdan_at_losthope.com.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 12:29:23 MET

> Czemuż tak mówisz obywatelu? Przesiadłem się z ECS na Gigabyte i jestem
> zachwycony. Wiem, że mój jeden przypadek to jeszcze nie reguła, ale może
> jakoś mógłbyś swoją tezę uzasadnić... czekam.
>
> Pozdrawiam

no coz moze moje spojrzenie byc nieco "skrzywine" bo pracuje w serwisie i w
zasadzie mam doczynienia tylko z "walnietym" sprzetem ale jezeli chodzi o
Gigabyte to wiele ichnych plyt glownych trafia do mnie walnietych na samym
stracie (problemy z wstawaniem , bledne adresowanie pamieci i takie tam )
ale jezeli sie trafi dobra - to chodzi i to calkiem niezle, przynajmniej
przez jakis czas :)
Ale coz trzeba sie powoli do takich sytuacji przyzwyczac, firmy rezygnuja z
czegos takirgo jak kontrola jakosci, nie oplaca sie , taniej wychodzi
wymieniac niz sie starac a wsprzecie komputerowym kroluje chlam.

Bogdan