Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Sardo de Nunspa (sardo_at_sauron.pl.eu.org)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 10:58:16 MET

Użytkownik Grzegorz Pęczek napisał, On 2004-01-06 21:30:
> no mi tym razem Gigabyte napisało, że temperatura jest poprawna (mam od 48
> do 56 stopni) i dało mi delikatnie do zrozumienia żebym się odczepił.
>
> Oto cytat (uwaga, zawiera w sobie jeszcze jeden cytat)
>
> "Temperatura jest prawidlowa.
>
> Przesylam link na dokument AMD m.in. n/t chlodzenia i temperatury
> procesorow :
>
> http://www.amd.com/pl-pl/assets/content_type/DownloadableAssets/FAQ_Rev0
> 5_POL.pdf
> punkty 1.3 i 1.4.
>
> Cytat:
> "
> [...]

Coz mnie jak widac juz wprost powiedzieli ze mam se dac spokoj

tresc po gwiazdkach
hehe..

Ja widze Prime95 nie jest dla gigabyte wystarczajaco wiarygodny
musi byc "3d mark" ktory jak wszystkim wiadomo bo to chyba jest prawda
obciaza w znacznie mniejszym stopniu sam procek coz zrobie testy 3dmarkiem.

Tyle tylko skad go sciagnac?

Cytat:
"
Tolerancja napiecia dla Athlona XP jest o wiele wieksza i wynosi nawet o
+ 0.5V więcej (30%). Proszę zapoznać się z załącznikiem pochodzacym z
dokumentacji technicznej tego procesora.
Pan ma 0.09 V (5,5 %) wiecej wiec jest to w dopuszczalnym zakresie
napiec zasilania tego procesora. Dlatego bios pokazuje OK czyli
prawidlowy poziom napiecia.

Proszę sprawdzic jak ksztaltuje się temperatura podczas obciazenia
testem Prime95. Czy inne testy obciazajace system (np. 3D Mark) dzialaja
prawidlowo w długim czasie ?

***
Informujemy ze od dnia 7 stycznia b.r. pisemne zgłaszanie pytań
technicznych odbywa się wyłącznie przez wypełnienie odpowiedniego
formularza na stronie :
http://tw.giga-byte.com/TechSupport/ServiceCenter.htm
Zapytania o płytach głównych i kartach graficznych można zadawać w
języku polskim.
Przepraszamy za niedogodności.
***

pozdrawiam"