Re: Poprawne napiecie zasilania Bartona

Autor: Grzegorz Pęczek (grzegorz.peczek_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:30:45 MET

no mi tym razem Gigabyte napisało, że temperatura jest poprawna (mam od 48
do 56 stopni) i dało mi delikatnie do zrozumienia żebym się odczepił.

Oto cytat (uwaga, zawiera w sobie jeszcze jeden cytat)

"Temperatura jest prawidlowa.

Przesylam link na dokument AMD m.in. n/t chlodzenia i temperatury
procesorow :

http://www.amd.com/pl-pl/assets/content_type/DownloadableAssets/FAQ_Rev0
5_POL.pdf
punkty 1.3 i 1.4.

Cytat:
"
Jaka jest normalna temperatura pracy procesora AMD?
Temperatura pracy systemu lub procesora w dużym stopniu zależy od
właściwości całego
systemu oraz od kombinacji komponentów wchodzących w jego skład. Dlatego
też "normalna"
temperatura pracy będzie różna w różnych systemach, zależnie od ich
konstrukcji. Zmienne
parametry wpływające na temperaturę pracy systemu to na przykład:
rozmiar obudowy,
charakterystyka przepływu powietrza, zainstalowane komponenty, szybkość
procesora,
zastosowany wentylator i radiator procesora, umieszczony między
procesorem a radiatorem
materiał odprowadzający ciepło, zasilanie, parametry napięcia,
obciążenie oraz temperatura
powietrza otoczenia.
Typowy odczyt z BIOS-u lub zewnętrznego oprogramowania powinien wynosić
około
60oC - 65oC lub mniej.
"

Tak czy inaczej dla pracy nie ma to żadnego znaczenia czy jest tam 50,
60 czy 70 stopni, w kazdej z tych temperatur procesor bedzie dzialalal
prawidlowo bo tak zostal zaprojektowany. Wazne żeby system był stabilny,
a tak jest jak rozumiem.

P.S. Płyta ta jest rekomendowana przez AMD dla tego procesora:
http://www2.amd.com/us-en/Processors/TechnicalResources/1,,30_182_869_43
48%5e7923,00.html?1060764711

pozdrawiam"

koniec cytatu.

chyba się poddam, może wy coś wywalczycie.

pozdro

grzehoo