Re: Juz nie moge!! Pomocy!!

Autor: Pacior (spamprecz-dpacior_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 10:38:11 MET

W artykule <btj791$nhv$1_at_atlantis.news.tpi.pl> <perzot_at_space.pl> napisal(a):

> A czy probowałes zainstalowac inne systemu z serii wadliwych Windowsów-zdaje
> się, ze miałem coś pogobnego-ale u mnie powrót do starych starowników
> pomógł-to raczej nie jest problem sprzętowy!
> pozdrawiam

Jak Widze Win98, To mnie szlag trafia, a z 2000 nei chce misie uzerac.
powrot do starych detek nic nie daje, ale najbardziej mnie irytuje to, ze za
kazdym razem prez okolo tydzien wszytsko dziala ok...

--
Pozdrawiam, Pacior :: dpacior (at) wp.pl :: GG#1431886
"Oœrodkiem prawdziwej komedii jest zawsze kobieta."  -- Stefan Zweig