Re: Juz nie moge!! Pomocy!!

Autor: perzot_at_space.pl
Data: Thu 08 Jan 2004 - 10:17:36 MET

A czy probowałes zainstalowac inne systemu z serii wadliwych Windowsów-zdaje
się, ze miałem coś pogobnego-ale u mnie powrót do starych starowników
pomógł-to raczej nie jest problem sprzętowy!
pozdrawiam

Użytkownik "Pacior" <spamprecz-dpacior_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam! Mam nie wiem czy to odpowiednia grupa na tego posta, ale wydaje mi
sie ze to problem sprzetowy, gdyz reinstalacja windowsa nic nie daje. Juz
Mowie o co chodzi: Otoz Jakis od jakiegos czasu nie moge odpalic zadnej gry
na enginie q3 - wyskakuje mi blad OpenGl'a: Q_strncpyz: 'NULL src' Kilka
razy przeinstalowywalem windowsa i za kazdym razem to samo - dziala przez
tydzien a potem Q_strncpyz: NULL src... Juz nie wiem co z tym zrobic. Jak
Zainstalowalem Star Warsa Knights Of The Old Republic, to w scan hardwarze
twierdzi iz potrzebuje 'non-windows OpenGl driver'. Karta graficzna to
Gainward GF3 ti450. Korzystam z Windowsa XP Proffesional i Detonatorow
53.03. Ale na starszych jest to samo. Jesli ktos ma pomysl co to moze byc i
jak to naprawc, to bylbym naprawde wdzieczny!! Z Gory dzieki!