Re: problem z firewallem i myszka

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 10:41:16 MET

Użytkownik "Ania Archacla" <ania.archacka_at_NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
> Hej!
>
> Mam dziwny problem! Wczoraj zainstalowalam sobie firewall Tiny Personal
> Firewall i od tego momentu zaczely sie problemy z myszka co chwila sie
> zawiesza tzn kursor nie reaguje, czasem trwa to chwile, a czasem (i coraz
> czesciej) zawiesza sie na amen juz przy starcie systemu. Firewalla
> odinstalowalam, ale nie pomoglo. Pomozcie co robic! Mam Win XP.
>
> Ania

Dziwna sprawa. Ja wojuje ze swoja mysza i po prostu przeszedlem z USB na
PS/2 i zamrazanie kursora ustalo. Zauwazylem ze na wywalanie myszy miala
wpływ karta sieciowa. Jak ja rozlaczalem (wypinalem kabel z modemu
sieciowego Chello) to mysz chadzala dobrze nawet na USB a jak wpinalem modem
to mysz sie wywalala.
PS. ..co to za mysz i jaka plyta glowna. Asrock nie lubi Creativa
Pozdrawiam
Robert