Juz nie moge!! Pomocy!!

Autor: Pacior (spamprecz-dpacior_at_wp.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 10:09:38 MET

Witam! Mam nie wiem czy to odpowiednia grupa na tego posta, ale wydaje mi sie ze to problem sprzetowy, gdyz reinstalacja windowsa nic nie daje. Juz Mowie o co chodzi: Otoz Jakis od jakiegos czasu nie moge odpalic zadnej gry na enginie q3 - wyskakuje mi blad OpenGl'a: Q_strncpyz: 'NULL src' Kilka razy przeinstalowywalem windowsa i za kazdym razem to samo - dziala przez tydzien a potem Q_strncpyz: NULL src... Juz nie wiem co z tym zrobic. Jak Zainstalowalem Star Warsa Knights Of The Old Republic, to w scan hardwarze twierdzi iz potrzebuje 'non-windows OpenGl driver'. Karta graficzna to Gainward GF3 ti450. Korzystam z Windowsa XP Proffesional i Detonatorow 53.03. Ale na starszych jest to samo. Jesli ktos ma pomysl co to moze byc i jak to naprawc, to bylbym naprawde wdzieczny!! Z Gory dzieki!