Re: ekonomiczne zestawy komputerowe w dniu 2004.01.07

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 00:59:41 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w środę rano, Radek napisałeś na pl.comp.pecet
coś takiego:
> ZESTAWY KOMPUTEROWE DO DOMU I BIURA kryterium doboru to najlepszy
> wybór możliwości za rozsądną dla statystycznego Polaka cenę -
> opracował mgr Radosław Samecki na podstawie cennika z dnia
> 07.01.2004 nr 02 (55)

I już w powyższym to rozsądku ja nie widzę!!! Od kiedy "mądry skłądak"
(ah tak sobie nazwałem osobę składającą LOL) bierze części do zestawu
ekonomicznego u jednej firmy. Nie wiem jak jest we Wrocku, ale z
doświadczenia mogę powiedzieć, że jak pójdziesz do X po kartę
graficzną to przypadkiem idż do Y i zobacz jaka cena, bo zazwyczaj
jest taniej.

> Uwzględniłem sugestie od innych do poprzedniego zestawu

To ja zgłoszę swoją. Daj spokój z tymi zestawami co kilka dni i raz
zaczęty wątek doprowadź do kończ a nie katujesz mnie tym co 4dni, do
tego w całkiem nowym TOPICu. Niedługo będziesz jeszcze reklamę rzucał,
gdzie to można kupić?

> eco - office/education do 2000 zł
> eco - home do 3000zł

Czytaj jak wyżej, bo z eco IMHO to może mieć mało do czynienia.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --