Re: Zamienilem GeForce 2 MX na Radeona 8500 LE...

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 01:14:47 MET

topek claimed:
> ... i gra NFS Underground w 800x600 full details ma czkawke :-( Wlasciwie
> nie ma roznicy miedzy 800x600 a 1024x768 jesli idzie o plynnosc.

Bo ta gra to GNIOT. Tu nie ma znaczenia karta graficzna tylko to że gra
doczytuje cały czas coś z dysku i ogólnie rwie. To po prostu jest syf i
tyle. Testuj kartę na innej grze, najlepiej nie Electronic Arts.

> Czegos innego sie spodziewalem po tej karcie.
> Wlasciwie nie widze jak narazie roznicy miedzy geforce 2 Mx a tym radeonem.

Mogłeś kupć kartę 64bit, wtedy nie spodziewałbym się różnicy w
wydajności. Normalny 128bit radeon 8500 powinien w NFS:U poza momentami
gdy gra się tnie działać miło i płynnie w 1024x768 przy średnich
detalach.

> Moze powinienem gre od nowa zainstalowac?

Spróbuj zainstalować łatę 1.1 - może coś da (ja nie umiem tego
zainstalować).

I napisz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet, podaj na jakich innych grach
testowałeś kartę, jaki masz zasilacz i skonkretyzuj problem.

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Those who don't know, talk.  Those who don't talk, know.