Re: Palomino XP1800 a OC.

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 01:09:09 MET

Artur Dudziak claimed:
> Czy na tym procku nie da sie wymusic pracowania z magistrala 166?
> Mnie sie nie udalo - ustawilem Vcore na maxa - 1.85 i czarny
> ekran, komp nie ruszyl.
> Moja plyta to SOltek DRV5.

Przestawiłeś mnożnik FSB ? Czy wiesz że puściłeś procesor na > 1900MHz ?
Czy wiesz że bez chłodzenia kompresorem/ciekłym azotem na palomino to
się raczej nie uda ? Czy wiesz że nawet niektóre athlony xp 1800+ nie
pójdą na 11.5*166 ?

--
 :: Marcin Wojtczuk :: http://www.stringi.com/viper/ ::
Those who don't know, talk.  Those who don't talk, know.