Re: K7S5AL + Duron 1600 + Elsa Erazor III

Autor: Slawicki (slawicki_at_op.pl)
Data: Thu 08 Jan 2004 - 00:27:13 MET

> A na poważnie, to proszę o meldunek jakie konkretnie sterowniki masz
> do: AGP, LAN, USB, karty dżwiękowej, jakie directx, jaką kartę
> graficzną i pod jakimi sterami no i jaki bios i przy jakich jego
> ustawieniach sie wiesza a przy jakich przestaje. Jak to powiesz to
> być może coś doradzę, bez tego nic.
To znaczy tak: nie doszedłem jeszcze do momentu żeby się w ciągu 20 minut od
włączenia systemu komp nie powiesił :))) Otwierasz IE->zwis, zapisujesz a
worda wypociny-> zwis...

1. grafa: Elsa Erazor III (z vivo) na sterach producenta bo inne nie
obługują mi wejścia wideo;
2. Bios MB ze stycznia 2003.
3. Lan na płycie + realtek8029 w PCI na sterach windowsowych;
4. muzyka: SBLive1024 na oryginalnych sterownikach
5. 128MB DDRAM/333
6. USB zainstalowane wszystkie możliwe z płyty CD producenta.
7. Temp na procku 37-39 stopni.

Próbowałem zwiękaszać czasy dla pamięci z cichą nadzieją że się pamięć
krzaczy, no ale niestety to nie jej wina raczej, albo jest tak mocno
skaszaniona... spróbuję włożyć SDRAMy i zobaczyć co się będzie działo.
Wykładały się wcześniej aplikacje 3D (gry) bo agp x4 not supported by ELSA
:)))
I się nie wywala grafa z wyjątkami, ale komp się freezuje tak jak wcześniej:
zero oznak życia, nawet myszka na ekranie wisi i pozostaje HARD RESET...

Dodam że podczas pierwszej instalacji W98 już były trudności, bo się nie
chciały stery do sieciówki zainstalować (tej na MB). A jak się system
zawiesił po instalacji udanej wreszcie to po resecie wcięło wszystkie
stery.. dosłownie od wszystkiego. No więc zrobiłem format c: i od nowa. I
tak w kółko ze 4 razy, za każdym razem coś innego...

Teraz działa ... Ale nie znasz godziny kiedy się wieśnie...
/Sławicki