Re: IDE jako SCSI - dziwne zachowanie w XP !!

Autor: Paul Luck (paulluck_at_bb.home.pl.spam)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 17:56:46 MET

> Co prawda w niczym mi to nie przeszkadza jeddnak mnie intryguje
> Macie jakieś sugestie ??

Jak to płyta na nForce2 i zainstalowałeś specjalny sterownik do IDE to wtedy
XP dyski widzi jako SCSI!
To jest raczej normalne, ale ja jakoś nie jestem przekonany do tego
rozwiązania (dziwnie mi się komputer zachowywał po zainstalowaniu tego
sterownika) i go wywaliłem - teraz dyski i inne widzi normalnie.

Pozdrawiam
Paweł