IDE jako SCSI - dziwne zachowanie w XP !!

Autor: J.S. (jscoolg_at_op.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 21:41:33 MET

Witam
Mam kompa który posiada 1 dysk SATA jeden IDE i nagrywarke
Miałem z nim pewien problem związany ze zwisem po restarcie - pomogło w
końcu rozłożenie i złożenie kompa :)
Przy okazji, ponieważ taśmy doprowadzają mnie do szału wmontowałem dysk ata
i nagrywarke na jednej taśmie ( z pełną świadomością tego że zwolni to dysk)
I tu dziwna sytuacja - dysk i cdrom są widziane jaki scsi !!!!!!!!!! a scsi
nie są na pewno i nigdy nie były :)
Dziś wywaliłem dysk IDE (pożyczyłem go ) i na jego miejscu przywędrował
CDROM i DALEJ win XP widzi je jako scsi
Dysk SATA też widzi jako scsi ale to normalne
Co prawda w niczym mi to nie przeszkadza jeddnak mnie intryguje
Macie jakieś sugestie ??
Pozdrawiam