Re: generator do sieci komorkowej

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 17:47:34 MET

Pafnucy wrote:

> Swoją drogą, jeśli już mówimy o nierealnych pomysłach to przyszedł mi do
> głowy lepszy:-) Skaner pokazujący jaki numer telefonu ma osoba przechodząca
> najbliżej:-))) Podrywanie pięknych nieznajomych byłoby wtedy odrobinę
> łatwiejsze;-)))

O, to jest niezłe. Coś w rodzaju urządzenia nasłuchującego - ale
zadziała tylko wtedy, gdy ta osoba w danej chwili rozmawia przez ten
telefon, albo telefon rejestruje się w innym nadajniku, bo tylko wtedy
wysyła swój "identyfikator". Pozostaje problem interpretacji tego
identyfikatora przez nasze urządzenie. Jakiś dekoder w rodzaju ENIGMY ;P

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840