Re: podłączenie wewn. CDR do laptopa

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123_at_WYTNIJinteria.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 17:55:26 MET

Pawel wrote:

> Czy jest możliwość w miarę bezproblemowego podłączenia zwykłej
> wewnętrznej nagrywarki od PC do laptopa?
> Pisząc bezproblemowego mam na myśli jakieś złącze, przewód albo inny dok
> a nie wlutowanie napędu na płytę laptopa.
> Pytanie narazie czysto teoretyczne ale coraz bliżej do zakupu i zaczynam
> się zastanawiać nad konfiguracją.

Gdzieś kiedys już widziałem rozwiązanie tego problemu, ale w stosunku do
CD-ROM-u (albo dysku w kieszeni). Tam stanęło na układzie pośredniczącym
USB <---> IDE z zewnętrznym zasilaniem urządzenia. Pogoogluj, ja to po
polsku czytałem.

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840