Re: podłączenie wewn. CDR do laptopa

Autor: Kffiatek (kffiatek.no_at_spam.op.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 17:54:30 MET

Użytkownik "Pawel" <nie_at_dam.ci.spamerze> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy jest możliwość w miarę bezproblemowego podłączenia zwykłej
> wewnętrznej nagrywarki od PC do laptopa?
> Pisząc bezproblemowego mam na myśli jakieś złącze, przewód albo inny dok
> a nie wlutowanie napędu na płytę laptopa.

IMHO njlepsza jest kieszeń EIDE ze złączem USB 2.0 / FireWire. Wkładasz tam
nagrywarkę i działa (w Win 2000/XP nawet bez żadnych sterowników). kosztuje
to mniej niż 300zł (USB), jeśli chcesz oba złącza to trzeba zapłacić więcej,
ale i tak poniżej 300zł. USB 2.0 pozwala na pełne wykorzystanie nawet
najszybszych nagrywarek. IEEE 1394 działa odrobinkę wolniej, ale chyba
nagrywarka i tak go nie zatka.
nie muszę dodawać, że można włożyć tam standardowy napęd HDD... a nawet
kilka. chyba fajne, zwłaszcza jak się patrzy na ceny HDDków 2.5".
jak będę miał kasiore to sobie to sprawię :P

pozdrooffka

--
Kffiatek