Re: PROBLEM Z ZAKUPEM PROCESORA NIESPRAWDZONEJ FIRMY!

Autor: Damianin (damianin_usun_to__at_wp.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 15:18:07 MET

Użytkownik Fei_wong napisał:
> WItam
>
> Chciałbym sie was o cos poradzic, jako ze jestescie pewnie obeznani we
> wszytkich dziedzinach jesli chodzi o sprzęt, mam pytanie.
>
> Ostatnio na rynek weszła jakas nowa, niesprawdzona firma produkująca procesory
> (podobno lepsze od pentiuma), jedyne co o niej wiem to to, że nazywa sie
> jakos tak dziwnie(Citrion, Cetron, Cintro...) i że ma jako logo serce
> obrocone bokiem, gdzie jego prawa polowa jest ciemno różowa a lewa jasno
> różowa.
>
> Nie mam zbyt duzo kasy więc jesli sie okarze ze ta firma produkuje jakis
> [...]
Chodzi ci zapewne o Intela Centrino. Nie jest to nowa firma ;). Jest to
procesor przeznaczony do montażu w notebookach i świetny ze względu na
jego energooszczędność i skumulowanie w sobie jeszcze kilku
strategicznych układów. Natomiast cena i wydajność w/w układu nie idą w
parze - tzn jest dosyć drogi i ma wyraźnie słabszą wydajność od
"pełnych" wersji np. Pentium czy Athlona. Więcej info znajdziesz na
www.google.pl

--
Pozdrawiam
Damian.