PROBLEM Z ZAKUPEM PROCESORA NIESPRAWDZONEJ FIRMY!

Autor: Fei_wong (exfei_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 15:02:32 MET

WItam

Chciałbym sie was o cos poradzic, jako ze jestescie pewnie obeznani we
wszytkich dziedzinach jesli chodzi o sprzęt, mam pytanie.

Ostatnio na rynek weszła jakas nowa, niesprawdzona firma produkująca procesory
(podobno lepsze od pentiuma), jedyne co o niej wiem to to, że nazywa sie
jakos tak dziwnie(Citrion, Cetron, Cintro...) i że ma jako logo serce
obrocone bokiem, gdzie jego prawa polowa jest ciemno różowa a lewa jasno
różowa.

Nie mam zbyt duzo kasy więc jesli sie okarze ze ta firma produkuje jakis
chlam bede naprawde zalamany...

bede wdzieczny za wszelkie info o tej firmie.
Dzięki!

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl