Re: Kupiłem nagrywarkę i co dalej...

Autor: Sniper (sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 13:44:21 MET

Użytkownik "raku" napisał:

> ale co tu kombinować?

Litości!
Dla wszystkich leniwych, powtarzam jeszcze raz: moi drodzy, to nie
ja mam problem z nagrywaniem płyt i overburningiem. Mi nikt nie
musi nic tłumaczyć! Uwierzcie mi...

> unosząc się okazujesz tylko brak podstawowej wiedzy na temat
> nagrywania płyt CD ;-)

Chcesz o tym porozmawiać? ;)
A powiedz mi, gdzie byłeś, jak DJ pytał o podstawy nagrywania?
Człowiek chciał nagrać swoją pierwszą płytę! Jedynie Awex przyszedł
mu z pomocą i skierował go na odpowiednią stronę, gdzie jest to
_wszystko_ wyjaśnione. Później ja podałem konkretne linki, w
których również miał opis jak nagrywać pliki obrazów oraz stosować
overburning. W tym naprawdę nie ma nic trudnego, ale odrobina
wprawy w nagrywaniu chyba by się przydała, nieprawdaż?

> więc proponuję wyluzować (wziąć głęboki
> oddech, wyjść na spacer, itp) :->

Uuuuch-hyyyy, uuuuch-hyyyy, uuuuch-hyyyy...
3 głębokie wystarczą? Za zimno na spacery ;)

--
                        Pozdrawiam, Sniper