Re: seagate barracuda 120GB - 2 czy 8MB?

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 13:38:31 MET

Dnia 2004-01-07 13:29, Mariusz napisał(a):

> Ani on super szybki, ani on super cichy, ani on chłodny.
> Bardzo średni dysk - jak dla mnie za bardzo ;-(
> No ale trudno taki kupiłem i muszę go mieć....

i ciesz sie, ze masz *srednio cichego* seagate... wlasnie przedwczoraj
wrocilem do starych dobrych barracud IV... przenioslem caly system i
wszystkie dane na dwie barki z WDBB... terkotanie (szczegolnie w idle)
irytowalo mnie.
*co do osiagow* hmm... fakt w benchmarkach caviar byl o 1/3 szybszy... w
normalnym uzytkowaniu kompa czyli internet, kopiowanie plikow np. filmy
(roznica kilku sekund), kompresja, kompresja video itp. naprawde nie
odczuwalne.
*temperatura* zapewne w granicach 40 stopni.. wiec jezeli producent
wypuszcza dyski pracujace w takiej temp. to nic im sie nie stanie. teraz
mam prawie na sobie dwie barracudy bez dodatkowego chlodzenia.. temp. 41
i 42 stopnie... caviar mial 37 stopni i byl sam... wiec nie jest to az
taka wileka roznica.

--
|  Pozdrawiam    |    *stefe*    |