Re: Kupiłem nagrywarkę i co dalej...

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Tue 06 Jan 2004 - 22:21:26 MET

W swoim artykule Sniper napisał(a):

> Użytkownik "psycomy" napisał:

> Ale jak już
> naprowadziliśmy DJ'a na właściwą ścieżkę, to wyskoczyłeś, żeby się
> popisać swoimi osiągnięciami. Kolego: uwierz mi - 745 MB na takiej
> płytce to żadne osiągnięcie - nikomu tu nie zaimponujesz. Zamiast
> się wyśmiewać, lepiej wytłumasz DJ'owi jak to zrobić - przynajmniej
> coś wniesiesz od siebie. Mi się już nie chciało (i tak poświęciłem
> dużo czasu), więc zaproponowałem inne środki.

ale co tu kombinować?
wystarczy wiedza, że obraz płyty 700MB zapisanej po brzegi może zajmować
i 800MB - obraz to przecież zwykły plik i może zawierać różne dodatkowe
informacje (nie tylko zdarte z płyty bity)

tak więc wystarczy wcisnąć NAGRAJ, żeby taki obraz wyplaić na zwykłej
płytce bez konieczności stosowania żadnych wyskoków w postaci
overburningu

unosząc się okazujesz tylko brak podstawowej wiedzy na temat nagrywania
płyt CD ;-) więc proponuję wyluzować (wziąć głęboki oddech, wyjść na
spacer, itp) :->

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl