Re: K7S5AL + Duron 1600 + Elsa Erazor III

Autor: Slawicki (slawicki_at_op.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 09:05:34 MET

> K7S5A(L) Obsługuje procesory Duron 1000 -1300 i Athlon(XP) (chyba do
1800+)
> Więc może nie chodzić stabilnie przy D1.6, nawet jeśli ustawisz FSB i
> Mnożnik "z buta".

Uhm... Natomiast na stronie ECS'a jest update biosu, w opisie którego
stwierdzam wpis:
"Model Name : K7S5A Pro
 PCB Version : 5.0
 File Version: 030811
 File Name : k7s5apro_030811.exe
 Release Note: check sum:D89E h
 1.Support AMD Duron CPU 1400,1600,1800
 All trademarks are properties of their respective holders. "

W związku z tym stwierdzam że płyta ta potrafi obsłużyć Duron'a 1600. Więc
dlatego postawiłem pytanko: czy może to mieć związek tylko z BIOSem, czy nie
. :))))
A nie wydaje Ci się że sprzedawca MB też powinien wiedzieć co dana płyta
obsługuje jeśli ja nie wiem lub nie jestem pewien? Widziałem na stronce
update dlatego zapupiłem ową MB, a tu lipa. I jeszcze mi gość z serwisu
mówi, że jeśli zapakuję nowy BIOS to stracę wgarancję... paranoja jakaś. A
jak mówię do niego czy nie może on tego zrobić bo płyta nie obsługuje z
obecnym biosem tego procka to mi krzyczy że to jest odpłatne..... w takim
momencie mnie podnosi, bo jeśi mam dać gościowi znowu 50 czy 100zł za update
biosu żeby nie stracić gwarancji, to dołożę te pieniądze do tych, które
wydałem na płytę i kupię taką, która jest "aktualna". Co sądzisz o takim
podejściu do sprawy (zarówno moim jak i serwisu) ?
/Pozdrówka, Sławicki