czy USB 2.0 dla XP SP1 wymaga sterów (SiS)

Autor: Robert_ (robi66_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 09:26:45 MET

Mam płytę Asrock K7s8x i nie bardzo wiem jak sprawdzic czy to USB 2.0 jest
czy nie ma. Nie bardzo mogę to rozpoznać w menedzerze urzadzen. Napewno po
instalce windy nic nie montowalem odzielnego do USB. Czy te stery to
koniecznie trzeba montowac czy po prostu sa w windzie sp1 i uaktywnia sie po
zamontowaniu urzadzenia z USB 2.0. Mam klopoty z mysza USB Creativa ktora
sie wywala po uruchomieniu systemu i nie wiem czy nie jest to zwiazane
wlasnie ze sterami do USB. (Mysz na ECS-ie k7s5a USB 1.0 chadzala bez
problemow a na Asrocku d... )
Pozdrawiam i prosze o pomoc
Robert