Re: K7S5AL + Duron 1600 + Elsa Erazor III

Autor: Avatar (Albus.Dumbledore_at_hogwarts.co.uk)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 10:37:59 MET

> Uhm... Natomiast na stronie ECS'a jest update biosu, w opisie którego
> 1.Support AMD Duron CPU 1400,1600,1800
> W związku z tym stwierdzam że płyta ta potrafi obsłużyć Duron'a 1600. Więc
> dlatego postawiłem pytanko: czy może to mieć związek tylko z BIOSem, czy
nie
> . :))))
> A nie wydaje Ci się że sprzedawca MB też powinien wiedzieć co dana płyta
> obsługuje jeśli ja nie wiem lub nie jestem pewien? Widziałem na stronce
> update dlatego zapupiłem ową MB, a tu lipa. I jeszcze mi gość z serwisu
> [...]

Serwisanta na pal.
jesli w ecs tak pisza, to pewnie tak jest ze zrobili jakis trik, ktory
wykorzysta
mnozniki i FSB ktore ladnie obsluza durnia 1.6 wiem ze w bazowej
konfiguracji ta plyta tego nie robi. A co do gwarancji i upgrade'u biosu
to nie spotkalem se z czyms takim, moze to jakis przypal sie znalazl.

A co do sprzedazy i kupna nowej, to jesli kupisz plyte lepsza(jesli dobrze
sprzedasz tego ECSa), to nie ma sie co zastanwaiac, a jesli nie masz takiej
opcji to aktualizuj BIOS i sie nie piernicz.

Av