Re: seagate barracuda 120GB - 2 czy 8MB?

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 02:29:34 MET

W artykule news:btff7b$e5$1_at_mamut.aster.pl,
niejaki(a): Paweł Zawadzki z adresu <WPelephant_at_interia.pl> napisał(a):

> Wszystkie sklepy internetowe (jutro wybieram sie na WGE, to dowiem sie,
> jak tam sprawa wyglada), ktore dzis odwiedzilem daja na model z 2MB
> buforem rok gwaracji, wiec wyglada na to, ze u Ciebie wszystko jest w
> porzadku. Tylko czemu gosci Ci mowili, ze jeszcze sa te dwa lata "u
> seagate'a"...

Bo ja mam z 8MB cashe na s-ata
Wiec dostalem na rok gwarancje
Potem niby nastepne dwa lata to juz do seagate mam isc.
A niektorzy pisza ze jest 3 lata gwarancji na taki dysk tyle ze podobno
tak bylo a teraz jest rok.
Juz nie wiem w co wierzyc.

--
******* norbert.kaminski_at_wp.pl **** gg:1334053 **********