Re: komp na serwer

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 02:30:42 MET

On Tue, 6 Jan 2004 17:22:12 +0100, "szpon" <szpon_at_nospam-gazeta.pl>
wrote:

>Jasne. Nie polecam żadnych VIA. nForce 2 to najlepszy wybór jeżeli
>chodzi o proce AMD. Polecam też zakup typu 2x 256MB DDR (czy też np. 2x
>512MB DDR, byle by obsadzić obydwa banki) - taki zabieg umożliwi
>włączenie trybu Dual Channel, zwiększającego wydajność całego systemu.
>Chyba, że Ci na tym nie zależy, to kupuj w jednej kości.
Ja pie... man! Zastanow sie po co mu NForce do taniego "file serwera"?
1GB ramu??? Ja wiem pamiec szie przydaje ale to mialo byc tani a skoro
tanio wiec pwenie i obciazenie niewielkie i zatosowanie "malo
krytyczne"
CZlowieku - u mnie file serwer smiga na Celeronie 950 + 320MB ramu
wszystko na starym ale jarym BE6-II. Do tego 6 dyskow wyrwanych po
roznych modyfikacjach innych kompow.
Nieeeeeeeee - facet masz styl.......

GLide

PS. Po rocznej przerwie w czytaniu PCP musze przyznac ze strasznie
wielu "farmazoniarzy" sie pojawilo. Widac i grupe dotknala spadek
jaosci produkcji...