Re: seagate barracuda 120GB - 2 czy 8MB?

Autor: Paweł Zawadzki (WPelephant_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Jan 2004 - 00:09:10 MET

Norbert napisał:
> To ja juz nie wie mczy mnie w butle nabili i isc sie klocic czy nie.
> Kupilem dysk na WGE i na gwarancji napisali rok.
> Zapytalem czemu nie 3 to powiedzieli ze oni daja rok a nastepne dwa lata
> to juz seagate sie zajmuje.
> Czy to ok czy sie klocic ?

Wszystkie sklepy internetowe (jutro wybieram sie na WGE, to dowiem sie,
jak tam sprawa wyglada), ktore dzis odwiedzilem daja na model z 2MB
buforem rok gwaracji, wiec wyglada na to, ze u Ciebie wszystko jest w
porzadku. Tylko czemu gosci Ci mowili, ze jeszcze sa te dwa lata "u
seagate'a"...

--
Pozdrawiam,
Paweł Zawadzki